Utveckling

Igår hörde jag ett klampande ljud. Tittade ner och där kom dottern krypandes. För första gången! Sen har hon övat. Det blir stadigare och stadigare och hon orkar längre stunder hela tiden. Vilken tjej alltså!

Som att det inte skulle räcka så har hon även kissat i toaletten 3 gånger.
Hon brukar ofta kissa en stund efter att man tagit av blöjan. Så när hon skulle få vara blöjlös en stund så satte jag henne på toaletten först. Efter en liten stund kissade hon. Idag, tredje gången jag gjorde detta test så verkade hon förstå direkt vad hon skulle göra.

Kan man vara mer stolt?!
Nu gäller det att köpa en potta och ta tillvara på denna lärdom!

Hon har även slutat äta på natten och har två nya tänder på gång.

Det är en spännande tid nu!



Kommentarer
Moster Sara

Mosters lilla gullunge! Snart ska jag pussa på dig! :-)

2013-06-11 @ 20:11:27
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0