Stackars liten

Idag har varit en tuff dag för lilltösan.
Vaccination stod på schemat. En spruta i vardera lår. Har aldrig hört henne skrika som då. Efter en bra stund lugnade hon ner sig och vi kunde delta i föräldragruppen.

När vi kom hem sov hon en knapp timme och resten av dagen dög det bara att få sitta i mammas famn.

Febern kom, hon fick alvedon och mat och slockna sekunden jag la ner henne i sängen.

Nu försöker jag ta igen mig, det tar på en att höra det där skriket..


Nu hoppas vi på en bra natt och en pigg morgondag.


Annars hoppas jag på lite vinter snart. Nu räcker det med regnjacka utomhus.. Vinterskorna har inte använts mycket denna vinter. Så jag hoppas det är fin vinter när jag kommer upp till familjen!!


Godkväller!



Kommentarer
miriam

om det fortsätter som det gör nu så kommer du ha vinter när du kommer upp!

2013-01-08 @ 20:45:16
URL: http://mirred.wordpress.com/
miriam

förlåt...när ni kommer upp=)

2013-01-08 @ 20:45:28
URL: http://mirred.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0