Något att snöra

En sån där liten sak som man alltid skjuter upp och upp och upp. Det fick jag gjort idag. Sånt som tar 5 min på sin höjd, men det finns alltid något annat att göra. Men med en liten trött och rastlös typ på min arm fick jag gå runt för att hålla hennes humör okej.

Då fick jag plötsligt tiden och rycket.
Band som jag samlat på mig från olika håll rullades upp på en kartongbit och gav mig lite ordning och reda. Sånt som jag tycker om.


Annars går lillans utveckling framåt. Häromdagen gjorde hon sin första vändning från mage till rygg. Detta har upprepats varje dag, förutom idag... Idag verkade det roligare att titta på sog själv i den lilla spegeln som fanns framför henne i babygymmet.

Nu är det dags att njuta av kvällslugnet med maken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0