Långklänning och tjocksockar

Vaknade med huvudvärk och ju längre dagen gått har jag fått halsont också.
Tog dock en "förmiddag" (kom hem strax före 3, blev en långfika) på kyrkan för att komma ut och träffa folk.

Nu ligger jag framför tvn i långklänning, som är ett av de ytterst få plagg som jag fortfarande tar mig i, och tjocksockar.

Har fått den berömda graviditetsvärmen så sommarkläder har varit alldeles lagom varmt i 16-17 grader.. Men ikväll fick tjocksockarna åka på. Hoppas bara det inte tyder på en förkylning, för det är jag inte ett dugg sugen på.

Ska dricka mycket vatten, honungste och sova mycket så får vi se vars det leder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0