En sån där dag

Idag har jag vaknat upp med massa tankar och saker jag borde fixa för att slippa ligga vaken på nätterna och fundera kring det, men ändå så är jag helt paralyserad i soffan. Spelar spel på telefonen och önskar att sakerna kunde fixa sig själv.

En sån dag helt enkelt. Tiden står still samtidigt som den rusar iväg och jag klarar inte av att ta mig för någonting.

Det blir väl lätt så ibland när man vart ledig länge. Vissa dagar blir extremt effektiva medan andra ska man vara nöjd om man lyckats få på sig kläder.

Men, jag får passa på att njuta av såna här dagar nu medan jag kan. Innan det kommer en som kräver lite mer aktivitet från mig.

Nu kan jag stirra in i väggen i lugn och ro.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0