En dag i taget

I lördags fick jag fara hem från sjukhuset. Medicinen hade gjort susen och jag hade sänkt mina värden bra. Fick två olika tabletter som jag nu ska äta några gånger per dag i en vecka.

Energin kommer sakta tillbaka till mig, jag är inte lika blek längre men smärtan finns dock kvar, blir lite bättre för var dag som går i alla fall.

Nu hoppas jag bara att det är slut med komplikationer för oss så vi får en chans att komma igång med detta nya liv.

Lilltösen mår i alla fall bra och styr våra liv med järnhand. Det blir lite sömn (för oss), många blöjbyten och mycket mat (för henne), precis som det ska vara.



Kommentarer
miriam

va bra att hon har fattat hur det ska vara, att hon styr över er ;) ser framemot att få träffa henne

Skönt att du också mår bra!

2012-10-08 @ 20:44:55
URL: http://mirred.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0