Verkligheten är här.

10 fantastiska veckor har vi haft hela familjen. Men nu är vardagen och verkligheten tillbaka.

Mannen måste jobba och jag och tösan får ta hand om varandra.

Än så länge går det bra, de första 3 timmarna utan honom. 😉

Vi har myst, ätit frukost och sovit. Snart är det dags för nästa sovstund som kanske blir en promenix för mig.

Dessa veckor med maken hemma har varit oumbärliga. Nu känner jag mig mycket tryggare i min nya roll som mamma och börjar lära mig att hantera de flesta situationer som brukar uppstå.

Så nu ska jag fylla dagarna med mys med dotter, julpyssel, julbak och massa umgänge med vänner så kommer tiden snart gått så maken är hemma igen.

Men som den underbara man han är köpte han en förtida julklapp så dessa två veckor skulle gå fortare.. Han vet då hur han ska handskas med mig... 😊




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0