Nattuggla

Försöker skapa någon form av rutiner här hemma för att få den lilla att sova på natten (hon har en tendens att somna först halv 1 på natten). I natt somnade hon kl 12, ett steg framåt tyckte vi.

Nu sitter jag här 4.20, mitt i natten med en pigg och glad jänta.

Tji för rutiner säger hon.

I gårkväll var det väldigt kinkigt, ingenting var bra tyckte hon. Men så drog jag fram ett ess ur ärmen och slog på en skiva som jag lyssnade på mycket när hon låg i magen och som jag anat har en lugnande effekt på henne. Jorå minsann. Hon slutade skrika och somnade till sist. Synd bara att hon vakna så fort vi gick in i sovrummet...

Jaja, ett steg i taget..



Kommentarer
miriam

sötunge!

2012-11-01 @ 10:41:08
URL: http://mirred.wordpress.com/
Elin

Det där med rutiner är ingen lek, men snart har hon nog greppat vad som är dag och natt ska ni se! :)

Hon är så himla söt!! :D

2012-11-03 @ 09:42:14
URL: http://lillafamiljenh.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0