Höstrensning

Ligger här i sängen med en sovandes bebis på mig. Kunde ha det värre...

Enda sen supermoster var här så har vi fått sova mycket mer om nätterna så man känner sig nästan utvilad på mornarna. Men eftersom vi sällan har några planer på morgonen blir det lätt att man ligger och drar sig i några timmar och bara njuter.

Planen är att ta sig ut på promenad varje dag då jag nyligen insett hur skönt det är.. Men då måste man börja med att ta sig ur sängen först...

Igår var jag och lilltösan på föräldragrupp för första gången. Babymassage stod på schemat men det var hon inte särskilt intresserad av utan ville hellre sova i min famn, så vi tittade på istället. På vägen hem fick vi sällskap av två bebisar med deras mammor som bor ca en halv minut från oss.. Kanske blivande kompisar?

Idag är tanken att fortsätta min höstrensning. Skor och väskor står på schemat. Där lär det dock inte bli lika tomt som det blev i garderoben... Men lyckas jag he bort något så ska jag vara glad över det!

Men först ska det mysas lite till...



Kommentarer
miriam

gillar att du använder "he" =) tur att du inte tappat all norrlänska ;) måste hitta nångång när jag kan komma ner och hälsa på!!! Vill ju träffa lillan

2012-11-15 @ 16:33:55
URL: http://mirred.wordpress.com/
Elin

Mysigt! :) Kan inte annat än hålla med Miriam, längtar efter att få träffa lilltösen :D

2012-11-15 @ 19:11:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0