Utmaning

Jag har fått en utmaning från Syster. Jag ska besvara 11 frågor och sedan hitta på elva nya frågor att ställa till elva personer.

1. Om du fick resa precis vart du ville i världen, vart skulle du åka då?
Nya Zeeland och uppleva naturen där. Sen skulle jag fara vidare till Hawaii, och uppleva allt där för att sedan avsluta med Florida med allt vad det innebär, L.A, Miami, Hollywood, stränderna, städerna, disneyworld.

2. Vilken egenskap hos dig själv är du mest stolt över?
Att kunna vara glad och trevlig i alla sammanhang, även om jag inte alltid känner så. Kan även bli en nackdel då jag kan göra så när jag är obekväm i en situation och egentligen vill säga vad jag tycker men fegar ur... Men oftast är det positivt, om jag har en dålig dag men kan ändå möta folk på jobbet tex med ett leende.

3. Vad är ditt favorituttryck?
Även om jag inte alltid tror på det och ibland kan bli arg när det sägs (oftast av min man) men det finns en viss sanning i det: "Det löser sig"

4. Cola eller Fanta?
Fanta. 

5. Vad är din favoritsovställning?
Halvt på sidan, halvt på mage.

6. Vilken blogg tycker du allra bäst om att läsa?
Hmm.. många. Kanske måste säga systers blogg då det var hon som gav mig utmaningen.. ;) 

7. Har du något speciell talang som kanske inte så många känner till?
Jag kan vifta med öronen, kan även jonglera..

8. Favoritdag i veckan och varför?
Lördag. Då får jag äntligen sova ut och göra precis vad jag vill hela dagen!

9. Vem ringde du till senast?
Mamma i söndags, ungefär sista gången som jag klarade av att ringa med min telefon.. den är på väg att ge upp.

10. Morgonpigg eller morgontrött?
På vardagar är jag morgontrött och på helger morgonpigg...

11. Ungefär hur många sms/mms skickar du en vanlig vecka?
Oj, det blir många... Speciellt när maken är på jobbet.. Har under det senaste halvåret haft dagliga konversationer med syster via sms, så det blir en hel del...


Nu är det alltså min tur att utmana 11 stycken.. Då jag inte kan komma på så många vänner som bloggar tar jag och utmanar några mindre.. Miriam, Sofia, fru H, SaharaSara, Emziworld.
5 tappra bloggare blev det.

Frågorna är följande:

1. Gå eller cykla?
2. Vilken kändis skulle du helst vilja träffa?
3. Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?
4. Vad är ditt bästa sommarminne?
5. Flyg eller tåg?
6. Vilken är din favoritfärg?
7. Vad är klockan när du svarar på denna utmaning?
8. Vad var 2011:s bäsa händelse?
9. När kommer du och hälsar på mig? :)
10. Har du gröna fingrar?
11. Var är den finast plats du varit på?


Kommentarer
Syster

Tack för svaren! :-)

2012-05-01 @ 20:21:39
URL: http://saraspyssel.blogspot.com
saharasara

Du är medveten om att saharasara inte har bloggat sen 2010 kanske...

2012-05-01 @ 23:08:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0