Sparken.

Sparken har jag fått många gånger senaste veckan. Eller kanske senaste veckorna, men det var först förra vecka som jag, tack vare en rådfrågning till en mer erfaren sparkad syster, insåg att det var sparken jag fått. 

Ärtan, som lever i min mage, lever loppan och sparkar för fullt nu. Vissa dagar kan jag busa lite med den också genom att få respons när jag trycker på magen. Två gånger har jag dessutom kunnat känna sparken på utsidan magen också.

Det är en spännande tillvaro jag lever i. 

Annars så har våren tittat fram ordentligt senaste dagarna. En kollega sa att sedan han i ca 10 år hållit koll på när värmen brukar komma på riktigt varje vår. Varje år har det vänt kring 28 april, om det beror på att det är pappas dag eller om det har en annan orsak vet jag inte riktigt, men det skedde även i år.

Sommarjackan är framplockad så nu är det bara att än en gång få njuta av sol och värme.


Har du glömt vad sol och värme är så kommer här en liten påminnelse:


Kommentarer
Syster

Härligt med värmen! :-)

2012-05-03 @ 21:04:33
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0