Från en plan till en annan.

Jag fick långhelg. Planen var att när maken farit tillbaka till jobbet skulle jag ta en tur till gågatan och köpa in lite nödvändigheter. Men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Istället blev det att avbryta alla planer för helgen och ta en vilohelg då imunförsvaret inte längre ville vara på min sida.

Typiskt att det skulle bli strålande sol när man bara behöver vara inne och vila.
Men jag har vilat och hunnit med två måsten för dagen. Så nu njuter jag av kvällens gottis innan det är dags att sova.

Mm..milkshake.

Imorgon hoppas jag på en friskare dag. Jag vill ju kunna njuta av långhelg också! Annars får jag roa mig med att busa med Ärtan. Det är ju inte fy skam det heller...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0