Kulturpaus

Jag tror jag gjort detta tidigare. Men det behövs igen. De förtjänar det. Reklamen jag nu kommer att göra är för att jag är så nöjd. En extrem nöjd kund kan man säga, publik kanske passar bättre.

Idag hade jag en hemmadag. Fixa, dona, tråka och vila.

Sen fick jag se det. Föreställning ikväll, gratis i en av stadens parker. Ändrade snabbt kvällens planer (sitta hemma framför tvn) och drog med mig två kompisar.

Lika fantastiskt som de andra gånger jag sett dem. Tårarna rann och magen skakade av skratt. Hysteriska skratt som inte går att stoppa.

Clownteater när den är som bäst. Ikväll var det Rickard III som visades.

Får du möjligheten så ta den! Tveka inte, jag garanterar en fantastisk stund med massvis av skratt.

Vem jag pratar om?

123 Schtunk. ( http://www.schtunk.se/ )
En frigrupp som turnerar över landet med underbara uppsättningar av klassiska pjäser i en oförglömlig version.

Se dom!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0