Videosamtal.

En av mina nyblivna favoritsysselsättningar har, sedan ca strax efter 20 november, blivit att skypa.
Prata med min söta systerdotter. Tack och lov för videosamtal, hur hade jag annars klarat mig utan att få träffa henne så ofta.
Idag hade hon mycket att säga. Speciellt när vi skulle avsluta. Men för hennes mammas skull så hoppas jag att samtalet tog musten ur henne så hon somnar och kan vara på bra humör när pappan kommer hem.
Inte klokt sån söt systerdotter jag har.. å jag ska lära henne allt jag kan..... ;)


Kommentarer
Syster

Systerdottern tycker också att Skype är bland det mest roliga (eller i alla fall spännande) man kan ägna sig åt. :-) Nu sover hon gott!

2012-02-08 @ 16:47:20
URL: http://saraspyssel.blogspot.com
miriam

haha, de kommer gå snabbt att lära henne allt du kan

2012-02-08 @ 23:52:34
URL: http://mirred.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0