Förberedelser

Då jag har ett fysiskt tungt och rätt stressigt jobb så fick jag, efter många om och men, många samtal och brev till försäkringskassan, till sist godkänt till att få ta ut graviditetspenning. Tack och lov.

Jobbade en vecka efter semestern och var helt knäckt efter varje dag, kroppen orkade inte längre med jobbet. Sen blev det en veckas halvtid innan jag fick ledigt.

Nu njuter jag av ledighet, kunna ta en sak i taget och lyssna på vad kroppen säger.

Det är en sådan lyx att kunna ha som mål på en dag att läsa ut en bok. Så jag njuter och ser till att förbereda mig mentalt, ladda batterierna inför att ärtan i magen ska komma och göra oss sällskap.

Inte fy skam att sommaren passade på att komma lagom till att jag blev ledig. Lite väl varmt ibland bara.... :)



Kommentarer
Elin

Du är så himla vacker med bebismagen! :) Se till att ta hand om dig själv nu och mys med D när du har han hemma. Snart kommer en liten sötnos som kommer ta upp all er vakna tid och sno alla pussar ;)

2012-08-24 @ 22:08:16
URL: http://lillafamiljenh.blogg.se
miriam

fin-magen!!!

2012-08-26 @ 10:21:31
URL: http://mirred.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0