Fullt ös

Tiden bara springer iväg.
Hösten är här, även om det inte riktigt känts så de senaste dagarna då jag cyklat hem från jobbet i bara t-shirt. Men jag njuter av värmen så länge den är här!
Jobbet rullar på, dock aningen försvårat senaste två dagarna då ryggen stretat emot lite. Men det går bra ändå.
Veckan har gått fasligt långsamt bara, hade torsdag redan igår, så att jobba två torsdagar under en vecka känns. Men nu är det snart helg och då blir det en härlig helg med vänner i Göteborg.
Förra helgen hade jag en fantastisk lördagkväll. Då var jag på årets konsert. Gospelkonsert med bland andra: Frank Åhdal, Samuel Ljungblahd, Pelle Ankarberg och Per-Erik Hallin, för att nämna några. Det säger sig självt, kan inte bli annat än fantastiskt!
Nästa helg blir det huvudstaden med vänner från Mariannelundstiden. Även det ska bli fantastiskt! Såna där vänner som man kanske inte träffar eller pratar med så ofta, men när det sker då känns det som det var igår senast.
Ja, som ni ser. Fullt upp och en bra start på hösten!
Snart har jag en egen dator igen så då blir det lättare att uppdatera här..
Trevlig höst!


Kommentarer
Mamma

Fullt upp ös här också. Men på något sätt hör det hösten till. Snart jul igen!

2011-09-30 @ 20:13:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0