Swosch

Så låter det när tiden bara springer ifrån mig.

Har fått en arbetsuppgift till på jobbet, att städa toaletterna varje dag. Mindre rolig uppgift, men det är sånt som går av farten. Har numera inga lugna stunder på jobbet på gott och ont. Ryggen klagade på mig idag, men jag ska ju till sjukgymnasten på fredag så då får jag lära mig att ta itu med den också.


Idag kom jag hem till färdiglagad god mat av fästmannen, undanplockat så att hemmet var fint och en mysig fästman. Så jag fixade semlor till efterrätt som tack.


Har suttit en del med bröllopsplanering senaste tiden. Insåg plötsligt att tiden drar ihop sig och det är numera mindre än 4 månader kvar. Närmare exakt 108 dagar tills den stora underbara dagen! Oj vad jag längtar!!



Snart är det helg igen och då ska vi alla hålla tummarna att jag lyckas få med mig folk till den omtalade bokskogen.
En plats många pratat om, men folk verkar bara fara dit när jag är uppbokad med annat. Så nu hoppas jag att halsen min blir bättre (kära fästmannen kom hem från jobbet med en förkylning, och passade på att smitta mig också..) och att vädret är på vår sida.


Nu ska jag laga klart min Bodenväns tröja så jag får ta och träffa henne snart. :)


Swosch och adjö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0