Felaktig motorikinställning..?

Idag är en sån där dag då man inte borde rest sig upp från sängen, utan stannat kvar där resten av dagen.
Jag har tappat brickor i massvis på jobbet (tack och lov så är de av plast och går inte sönder så lätt), jag har tappat koppar (bara en som gick sönder, kors i taket), Har varit allmänt förvirrad när jag haft caféet öppet, samt... sparkat sönder en tånagel med sandalen. Aj tänkte jag och såg sedan att det blv en mörk fläck på sockan, som bara blev större. Tur jag hade plåster i närheten.

Motoriken har bara inte funkat idag. Så planen för kvällen var att ta det lugnt. Funderar dock på att utmana ödet och dammsuga... Trots all min trötthet och huvudvärk så slog mig tanken att jag ska nog dammsuga idag trots allt. Ibland är man allt bra knäpp.


Gårdagens simning gick riktigt bra, jag tog mig igenom mina 40 längder och kunde sedan cykla med fylld med lite mer energi än innan. Tur var väl det för sen så blev det bakning resten av kvällen. En vän kom över och vi spelade alla gamla hits från alla pojkband vi kunde komma på och bakade rågkaka, med min julklapp.. hushållsassistenten!! Mumma. En mysig kväll, men alldeles för sent. Så det ska jag ta igen ikväll.


Men till sist det jag tänker på allra mest. 2 dagar kvar!!! Veckan går oförskämt långsamt och fredagen känns overkligt långt borta. Men 2 dagar, sen kommer fästmannen hem igen.


Sen finns det ju en annan sak jag måste erkänna. Hade planering för barngruppen i veckan. Nu är det inplanerat att jag under terminen ska vara clown! Det kommer vara riktigt nervöst, men spännande. Så nu ska jag ladda så jag känner mig riktigt redo. Vilken rolig utmaning!

Nu mot en annan utmaning. Dammsugaren...



Damma lugnt!


Kommentarer
Sara

Vad kul att du ska få clowna! Det ser jag fram emot att få höra mer om!

2011-01-12 @ 21:13:31
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0