Kreativ helg

Jag har just haft en mycket stor helg i mitt liv.
En helg då jag och min syster och tre vänner fick se min bröllopsklänning växa fram.
Vännerna som sytt många bröllopsklänningar de senaste åren fick i uppdrag att sy min klänning till bröllopet.
Vi möttes förra terminen och planerade hur detta plagg skulle kunna se ut. Efter ett tag växte en skiss fram som nu blev en klänning.

Många tankar har snurrat i huvudet pga denna klänning.
Kommer det bli snyggt? Kommer det passa mig och min stil, hur kommer jag känna när jag tar på mig den? Hur vill jag att den ska se ut? Kommer jag trivas i den? Osv..

Den är inte riktigt färdig än, men nu vet jag hur den kommer att se ut och jag känner mig nöjd. Det kommer bli en riktigt häftig klänning och jag väntar tills jag får visa den för er!

Fram tills dess så visar jag andra bilder istället.. De är tagna med mobilen, därför är de inte av bästa kvalitet.


Först på svärföräldrarnas söt katt som är fruktansvärt kelig och som la sig ner och såg så deppig ut sist vi skulle fara därifrån..





Denna vackra blomma kom fästmannen hem med en dag. Den spred en god doft omkring sig och trots att den nu har vissnat får den mig fortfarande att le. Trevligt med lite överraskningar ibland..



Jag hittade en fin bricka på Erikshjälpen för ett tag sen, kunde inte gå utan den, så nu pryder den bordet på balkongen och jag känner mig riktigt nöjd med mitt inköp. Gillar den affären, hittar alltid något där..





Kommentarer
Elin

Vad spännande med klänningen! Jag längtar tills jag får se den!



Gillar brickan skarpt, däremot kommer jag välja att låtsas att bilden inte är nytagen. Har inte ni vinter hos er??! Ni kan få lite snö av oss om ni vill ;)

2011-02-07 @ 21:57:05
URL: http://jagblirsnartfru.blogg.se/
Gnutte

Han köpte blommor!! :)

2011-02-08 @ 21:13:20
Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-19 @ 21:12:53
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0