Så var det dags igen.

Lagom till att maken far tillbaka till jobbet (efter nästan 6 veckor hemma, vilken lyx!), så drar jag på mig en förkylning. Har dock klarat mig rätt bra denna höst från detta så det är ju trevligt i alla fall.
Helgens planer (födelsedagsfest för vänner, och annat trevligt umgänge med folk och fä) ställs in och jag får stanna hemma och vandra mellan säng och soffa. Men det är rätt skönt. Har sovit 11 timmar i natt så jag känner mig hyffsat pigg för att vara sjuk och är sugen på att bara vara och inte ha massa måsten över mig. Så jag ska njuta och vila och pyssla på med diverse om jag känner för det..
Så det går ingen nöd på mig. Speciellt inte när jag ser ut genom fönstret och ser hur det spöregnar.. Det ska nog gå bra att vara inomhus i helgen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0