Reklampaus

Nu är det dags för en reklampaus.
Jag har nämligen under en längre period (så pass lång att jag inte vet om det handlar om år och hur många i så fall) lidit av spänningshuvudvärk i perioder. Det har ofta suttit i käkarna och strålat ut i huvudet och plågat mig många gånger.
Men nu i höst stod jag på jobbet en dag och förberedde inför dagens öppning av caféet medan jag lyssnade på radion. Nära reklamen kom var det något som fångade mina öron.
En reklam om bettskena. Har länge tänkt att jag borde skaffa en bettskena, men inte riktigt varit sugen på att betala priset för en bettskena hos tandläkare..
Jag sökte upp denna bettskena som fanns att köpa på apoteket för lite drygt 300 kr och for hem och "installerade" den. Man kokar upp den och sätter fast den på tänderna enligt instruktionerna och volia. Där har man en alldeles egen bettskena.
Sen jag började använda denna permanent har jag inte haft någon spänningshuvudvärk överhuvudtaget. Jag känner ibland på mornarna att jag har bitit ihop en del, men jag har aldrig ont. Jag är så otroligt glad att jag testade denna bettskena. Den har räddat mig många dagar.
Mer information om bettskenan hittar du här.


Kommentarer
Syster

Härligt! Vad bra att du äntligen kom dig för så att du slapp den där huvudvärken! Suveränt med så bra pris på bettskenan också!

2011-12-14 @ 19:29:56
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0