Vårförkylning.

Jag tog ledigt måndag och tisdag från jobbet för att få vara ledig lite längre än en vanlig helg och få tid att umgås och planera bröllopet med fästmannen. På måndagen känner jag att orken inte riktigt finns i kroppen. Tisdagen har en förkylning tagit ett hårt tag om mig. Efter många om och men valde jag att jobba onsdag och torsdag. idag har jag fått nobba tre roliga aktiviteter för att ligga hemma i soffan och vila. Förhoppningsvis ska jag må så pass bra imorgon att jag ska kunna ha en trevlig påskmiddag.

Tog lite vårbilder i måndags som jag tänkte lägga ut i alla fall. Så det blir någon uppdatering här i alla fall. Det har varit en del bröllopsfix senaste tiden. Denna vecka har vi kunna checka av många saker från vår lista, fantastiskt!!










Glad påsk och trevlig vår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0