Drömmer om helg.

Idag skulle jag vara effektiv, plocka undan saker hemma och fixa annat smått och gott. Men arbetsdagen blev mindre lyckad så jag åt lite mat och gjorde mig sedan chokladbollar och satte mig tillrätta i soffan, där jag sedan suttit sen dess. Ändrade planer, men ungefär så mycket som jag orkat med och chokladbollarna var bra för humöret.

Nu är det en heldag kvar på jobbet och sen är det en två timmars dag innan helg. HELG. HELG HELG HELG!
Ursäkta upprepningen, men jag längtar efter helg. Det har varit en lång vecka och än är det bara onsdag.

Imorgon ska jag dock iväg och simma efter jobbet, sist blev det 50 varv, 10 mer än jag brukar.. Fantastiskt skönt var det. Välbehövligt. Får hoppas kroppen värker mindre efter det. Den har varit helt slut efter varje dag på jobbet.

Fördelen med att det är hårda dagar på jobbet är att jag sover bättre än nånsin på nätterna känns det som. Jag somnar så fort jag lägger mig och sover hela natten igenom. Oj så skönt det är.



Jag har smittats lite av syster och ska börja pyssla lite. Har nämligen hittat en ful kakburk som jag ska måla om. Det blir spännande. Kommer nog att ske på nästa veckas tjejkväll. Blir väl bildbevis på det sen.


Nu ska jag nog börja göra mig redo för sängen och ta en lååång natts sömn innan en hård arbetsdag igen.

Tack för mig.


Kommentarer
Syster

Vad kul att jag kan inspirera med mitt pysslande! Jag ser fram emot att få se resultatet!

2010-09-16 @ 17:12:02
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0