Pyjamas


Fördelen med att vara sjuk och hemma är att man kan gå omkring i pyjamas hela dagen om man vill det.
Det är rätt skönt. Speciellt när man sedan klär på sig vanliga kläder, då känner man sig så fräsch och frisk.

Så idag har jag gått omkring i pyjamas, sett lite på tv, tittat efter diverse saker på internet och organierat hemma.
Det är en del som har förändrats under tiden som D varit på jobbet i en dryg vecka. Så jag ska försöka få klart så mycket som möjligt av mina planer så han kommer hem till ett fräscht och fint hem.

Men nyss påminde min mage om att jag glömt den. Det är också sånt som lätt händer när man inte har några speciella planer för dagen. Så nu måste jag nog trots allt klä på mig vanliga kläder och gå till affären, om jag inte vill äta samma som igår..


Sen blir det till att avgöra om jag har så pass mycket röst att jag kan jobba imorgon. Fast jag har nog redan kommit fram till mitt val. Pratade en kortis med D på telefon och då kände jag att det var lite lättare att få fram orden, så det blir nog ännu bättre imorgon. Så jag ska chansa på det och göra ett försök på jobbet. Då går dagen fortare och fredagen är snart här.. då kommer D hem!!


Så nu ska jag ta tag i dagen och fixa maten.

Går fortfarande inte att dra in bilderna till datorn. Så det blir en bildfri tid ett tag tills jag lyckats överlista datorn..



Trevlig farsdag, speciellt till pappa! :)


Kommentarer
Elin

ja när man tar en dusch och tar på sig nya kläder känner man sig som en ny människa när man varit sjuk ett tag! Hoppas det går bra på jobbet och att rösten håller :)

2010-11-14 @ 18:10:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0