Bilder

Nu finns äntligen bilderna från kameran i datorn. Sladden som jag fick skickad till mig var fel sladd, så jag började ge upp. Skulle bara testa en gång till i fall D:s kortläsare kunde funka till mitt kort. Sist jag testade lyckades jag inte alls.

Men, tadaaa... Denna gång funkar det! Slipper köpa en ny sladd. Så nu ska jag till sist lägga ut lite fler bilder.




Denna bild tog jag pga ett barndomsminne från Ystad camping. Där var alla träd snea och det hela såg väldigt lustigt ut tillsammans med alla små stugor som stod där. Men det är inte bara i Ystad som träden pekar åt sidan. Även här i Malmö så gör de det.. Snea parken i Malmö?


Väldigt vackert höstträd.

 


Till sist, en sommarbild fgrån Skagen.


Må gott. Nu är det helg!

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0