Packning, pjäsrepetitioner, städning och konserter. Mitt liv.

Det börjar dra ihop sig. Imorgon om en vecka kommer flyttbilen så då ska allt vara färdigpackat. Det är några kartonger kvar, men flyttstädningen har redan börjat. Fönsterna är tvättade.

I skolan är det full fart, ingen ledighet för vår del dessa dagar. Det är mycket som ska repas om vi ska kunna ha föreställningar nästa vecka. Men jag är tacksam att vi får helg i alla fall. Det behövs så jag ska hinna ifatt med mitt packande och städande. Nästa vecka lär jag inte hinna mycket.

Jag är förkyld igen också, men tack och lov så känns det inte så mycket i kroppen förutom näsan nu. Så jag blir inte hindrad av det i alla fall.

Igår var jag på konsert. Gamla vänner från joybells som spelade i bandet så det var ett kärt återseende. Fick träffa människor som alltid gör mig glad och som finns djupt i mitt hjärta. Människor som jag kallar för mina änglar. Dessa kommer jag sakna när jag lämnar staden, men de finns med mig ändå. De har gett mig oförglömliga minnen och det bär jag alltid med mig. Det är det jag kommer påminnas om när jag tänker tillbaka på mina år i denna stad.

Imorgon ska jag på nästa konsert, även där några gamla joybellare. Fast inte lika många som var med på min tid, utan före mig. Men det kommer bli en bra konsert tror jag.

Sen låser jag in mig i lägenheten över helgen för att få klart packningen.


Men först, nu, så ropar sängen på mig.
Äntligen ska jag få sova..


Säng säng säng, sova sova, säng säng säng.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0