Det löser sig...

Det löser sig är en mening jag får höra ofta från min fästman. Kanske för att jag är väldigt duktig på att oroa mig för saker och för att han är raka motsatsen. Denna vecka verkar vara ett stort bevis för att han har rätt.

Igår när jag kom hem efter en helg i Göteborg ser jag ett brev som ligger på golvet som kommit under dagen. Inte vilket brev som helst utan ett brev om att jag fått jobb!! Det är sommarjobb på kyrkogård under en månad i Malmö. Fantastiskt, sånt är riktigt skönt att jobba med sommartid.

Idag är inte vilken dag som helst heller. Idag har vi blivit erbjudna en lägenhet som vi lagt bud på. Vi tackade med glädje ja och blev därmed en (nyrenoverad) lägenhet rikare. Tänk så fantastiskt livet kan vara.

Nu ska jag fixa lite mat, tvätta fönster och packa en kartong. Sätt fart för snart ska det flyttas!!

Förkylningssymptomen jag känt av glömmer jag nästan bort i all glädje. Så får det vara. Jag glömmer tills det är borta.

Nu ska här städas.

Adjö.


Kommentarer
Sara

Det är märkligt att när de säger så där "det ordnar sig" brukar de faktiskt ha rätt... Även om vi alltid vet bäst annars! ;-) Eller hur!?

2010-05-11 @ 20:55:54
URL: http://saraspyssel.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0