Att göra..

Jag hade en lång lista på allt jag skulle hinna med i helgen.
De sista kartongerna skulle packas, städningen skulle påbörjas, jag skulle få undan så mycket från golvet att det gick att dammsuga, dammsuga, hyllor skulle torkas ur, garderober lika så, spisen skulle dras fram och städas bakom, städa i ugnen, badrummet skulle få sig en rejäl genomgång också.

Jag är färdig. Allt är avklarat, plus att jag hunnit med mer också. Så om jag klarar av att lugna ner mig så ska jag bara njuta av en lugn söndagkväll nu. Såg dock att jag borde damma av bokhyllan... men jag ska försöka skjuta upp det till imorgon, har svårt att låta saker vara nu, men jag måste ändå vila har ju trots allt kvar förkylningen i kroppen även om den är på sluttampen nu.

Det kommer bli en fullspäckad vecka. Måndag är min enda lugna dag, då har jag bara skola och ingen övertid heller... inte som jag vet nu i alla fall.

Men resten av veckan blir det repetitioner på pjäsen, jobba övertid, D kommer så jag ska hinna vara med honom lite också, sen har vi föreställningar och så när helgen kommer går flyttlasset med mina saker. Då blir det att umgås med familjen tills de åker. Sen är det bara att städa klart lägenheten så jag kan få en besiktning och lämna ifrån mig nyckeln.

Det ska bli en spännande vecka!!

Imorgon är det sista lektionen med min favoritteaterlärare. Hennes lektioner kommer jag att sakna. Hon har ljudeffekter till allt som hon ska förklara och hon har bra pedagogik och roliga lektioner. Jag har alltid sett fram emot hennes lektioner. Så det kommer jag att sakna när jag flyttar.

Nu ska jag vila ögonen på tvn en stund.

Adjö.



Kommentarer
Sara

Skönt att det har gått så bra idag! Njut av en lugn kväll!

2010-05-16 @ 21:10:52
URL: http://saraspyssel.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0