Tiden går.

Tydligen så har jag mycket att göra om dagarna, för jag hinner sällan sitta ner och bara slappa vid dator eller tv.
Idag gick dock hela förmiddagen åt till att sova. Resten av dagen är planerad med en lång lista. Hade dock planerat att cykla iväg och göra veckans storhandling. Men det enda jag kom på att jag skulle köpa var mjölk. Inte mycket storhandling av det.

Pga denna fina lista så blir det bara en kort notering om vad som händer här. Har sen sist hunnit vara förkyld i två omgångar, lekt på i skolan, som vanligt, hälsat på i Malmö en sväng samt Göteborg. Träffat två gamla kompisar som jag inte sett på flera år, m.m.

Jag ska idag ägna en del av dagen till att försöka få någon slags slutkläm på mitt uppackande och ordnande i lägenheten. För nu ska det börja bjudas in vänner hit.

Ska även träna idag. Köpte ett friskis kort för ett tag sen, måste ju börja använda det också.

Försöker även att planera in en höstfotografering också. Får se om jag hinner med det. Här kommer dock lite andra bilder som blivit tagna senaste månaderna.


Malmö, Öresundsbron





Residenset, Paradiset, sommardrömmen.



Kommentarer
Emma T

Man får tacka för den trevliga lunchen. Måste bli en mer frekvent sådan. Många kramar från götet =)

2009-11-02 @ 22:18:36
URL: http://livetsleverne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0