Veckans tips!

Hittade en underbar sida idag!

Har länge, länge letat efter en låt med Patrik Isaksson som fanns som bonus förr på hans hemsida. När den försvann därifrån har jag inte lyckats hitta den. Men det har jag nu. Hittade en sida som funkar som ett musikbibliotek.

Man loggar in, genom sitt vanliga bibliotekskort (funkar inte från alla bibliotek, tyvärr) och väljer de låtar man vill låna (max 50st för en månad), laddar hem och sen får man låna dem i en vecka.

Fantastiskt!!

Musikwebben heter det och finns nu som favorit på min dator.

Dagens bästa!!

Nu ska jag på tjejkväll och se på Aladdin!





Fick höra att länken inte funkade, nu borde den göra det.

Tjejkvällen är slut, aladdin var jättesöt och kvällen riktigt bra!! Jag är mycket nöjd och ska nu sova gott. Imorgon blir det en annorlunda dag tror jag, men mer om det berättar jag en annan dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0