Grattis till Sara Sthlm!

Två små sånger till Sara Sthlm som fyller år idag...









Sitter i soffan, utslagen efter helgen bravader.
Jag har inte demonstrerat, för er som sett på nyheterna under helgen (platserna de filmade platser jag befinner mig på varje dag i stort sett.), men jag har haft besök. Mamma och pappa har vart här i helgen. Vi har gått på långpromenader, hela lördagen var en enda lång promenad kändes det som.
Hade fredagen ledig, som tur var eftersom att jag vaknade med rejält halsont. Tog det lugnt på förmiddagen med mycket te och en dvd med live konsert med Peter Jöback. Det gjorde susen. Kände mig lite piggare på eftermiddagen så då blev det städning och brödbak.

Var lagomt seg när kvällen kom, så då passade det bra med ett fantastiskt avsnitt av Så ska det låta, Martin Stenmarck var ju med. Var dock tvungen att slå av mitt i för att åka till stationen och hämta mamma och pappa.

Lördagen blev det som sagt var mycket promenerande. Havet, turning torso, och stan. En förkylning har definitvt satt klorna om mig så det tog ju minst sagt på krafterna att gå så mycket, men det är sånt man får ta.

Idag sjöng jag med gospelkören på kyrkan, eller rättare sagt på en teater (fd kyrka och ännu mer fd cirkus), eftersom att kyrkan var avstängd pga demonstrationerna. Så mamma och pappa fick snällt följa med och lyssna.


Nu sitter jag som sagt var i soffan och är lagomt utslagen. Regnet har öst ner hela dagen, men det blev till sist uppehåll så jag gick ut till min cykel för att pumpa bakdäcket lite som varit tomt sen i torsdagsmorse. Tji fick jag. Ventilen verkar vara trasig. Det bara pyser från den när jag pumpar, spelar ingen roll hur hårt jag drar åt den... så det blir väl en sväng till cykeldoktorn imorgon.

                        
                                     Kartan i högsta hugg,                
                        tror de inte att jag vet vars vi ska? :)




Det obligatoriska fågelkortet.


Förresten, när veckan var slut... kände jag mig lugnare när jag mötte poliserna. Vilken bra polisterapi det blev. :)




Kommentarer
P

Tack för en trevlig helg!

Kram P

2009-03-08 @ 21:10:01
Sara Sthlm

Tack söta du! Ingen får mig att känna mig så viktig på min födelsedag som du:) puss på dig

2009-03-09 @ 15:06:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0