1 mars, våren är snart här.

Helgen är snart slut och jag borde sova.

Men jag tänkte bara skriva nåt litet kort här innan. Det har vart en skön helg.

- Träffat en del folk, sett på bra tv - så ska det låta har ju äntligen börjat!! :) Nästa vecka är Martin med!

- Jag har vart på stan och köpt en bra skiva, James Morrison. Rekommenderas!

- Idag gick jag till en ny kyrka, mycket mysigt. Nära och bra dessutom.


En sak jag lärt mig under min tid här i Malmö är att lyssna mer på mig själv. Om jag vill göra något så ser jag till att göra det. Jag struntar inte i det för att jag måste göra det själv, eller att det kostar en slant eller två. Nej, jag lyssnar på mig, och unnar mig. Jag gör saker som gör mig glad. Det är bra, glad är bra!

En annan sak som gör mig glad är solen. Solen börjar visa sig mer och mer nu, dessutom börjar folk prata om att våren är på väg. Är våren på väg så är det bara en tidsfråga tills sommaren är tillbaka. Det innebär i sin tur man snart får se bilden nedan i verkligheten. Känslan när man guppar in på gården där, det kan bara förklaras med ett ord.

Lycka.




Kommentarer
S

Mmm...

2009-03-04 @ 20:23:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0