Majsplättar.

Det är några veckor sen Davis Cup matchen spelades. Mitt minne av poliserna börjar blekna bort (hoppade till på cykeln idag när jag såg att jag var tvungen att cykla förbi 3 polisbilar..) och händelsen skulle lika gärna kunnat vara påhittat. OM det inte vore för spåren de lämnat efter sig.
Här och var hittar man högar, eller numera är det bara fläckar som visar på att poliserna faktiskt invaderade platsen.
Den delen av poliskåren som visar att jag inte är uppe i Norrbotten längre. För visst finns det inte några ridande poliser där inte? (Okej, inte poliserna direkt som lämnat dessa högar, utan snarare hästarna.. Många högar finns det som bevis.)









Idag fick jag besök efter jobbet. Samma kompis som jag hängt med hela helgen kom förbi och vi lagade mat tillsammans och hade en skön stund. Jag hittade ett spännande recept på icas hemsida som vi testade. Riktigt gott!
Majsplättar med keso och fetaoströra, sen hade jag lite pizzasallad kvar också som visade sig passa väldigt bra till. Mumma! Inte illa som matlåda imorgon!


Sen har jag pysslat på här hemma och haft en allmänt skön kväll.
Imorgon blir det våfflor med några kompisar och sedan ska vi och kolla/lyssna på ståuppare. Händer mycket skoj nu på kvällarna! Jag försöker se till att bara njuta.

Men nu är det dags för sängen!


Kommentarer
M

Läste i Kuriren idag att de ska kraftsamla till påskhelgen, så det ska vara hela TOLV poliser i hela Norrbotten. Nu närmar de sig Malmö eller .......

2009-03-24 @ 08:20:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0