Sista veckan.

En vecka kvar i denna del av landet. Det är med mixade känslor som jag går in i sista veckan. Jag laddar, tar sats och ger allt jag har de sista dagarna. Jag kommer sakna mina vänner jag fått mig här under året som gått, men jag längtar hem. Längtar till mitt paradis. Ser fram emot sommaren och allt vad den har att erbjuda.

Har just avslutat en fantastisk vecka. Det finns en som lyfter min värld till oanade höjder. Det är denne jag spenderat min vecka med. Kan det bli bättre? Jag är bara lite trött nu. Man måste ju utnyttja all tid man kan få. Då blir sömnen lätt lidande. Men äh, jag har ju sommarlov snart. En natt i stugan så är batteriet laddat igen.

Jag var ute i en väldigt fin del av staden i helgen. Det blev några kort, har inte sladden tillgänglig just nu, så bilderna kommer senare.




Solnedgången över havet. Vattnet som kluckar mot stranden. Svanarna som simmar i skenet från solnedgången, fåglarna som kvittrar i skyn. Han vid min sida. Kan ni tänka er en bättre måndagskväll? :)




I fyra dagar har jag suttit med en uppgift. Skriva adresser på kuvert, kopiera upp brev, vika breven och stoppa in dem i kuverten, klistra igen. Blev klar idag. 333 st var det. Kändes skönt att lämna ifrån mig högen. Nu är det slut med det, inga fler brev att skicka här. Uppgifterna minskar drastiskt, snart är det bara kvar att rensa bort mina saker och säga hejdå.
3 dagar kvar! Fantastiskt. Många kommer jag säkert sakna, men det känns skönt att börja på något nytt nu.



Imorgon är en annan dag...


 



Kommentarer
S

Sova en lång, ostörd natt. Frukost i kökssoffan, byta om till bikini, lägga sig på bryggan med lite musik och en bra bok, fika ute på gården, fiska på kvällen, börja nästa morgon med nyrökt fisk... Ja... det skulle jag också kunna tänka mig...

2009-06-09 @ 21:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0