Sena nätter och tidiga mornar.

Igår var det två veckor kvar av min tid Malmö. Eftersom att det är så lite tid kvar så utnyttjar jag all tid jag kan få. Vilket blir sena nätter, och tyvärr tidiga mornar, eftersom att det är en och en halv vecka kvar på jobbet.

Men jag lever på annat än sömn nu, så jag överlever.. även om ögonen nästan går i kors nu, men jag tänkte ta en powernap i eftermiddag, så det ska nog gå. Jag mår bra och har kul istället. Jag njuter och är lycklig. Så länge jag känner så är det lugnt utan så mycket sömn.

Gamla lägenheten är städad, den nya är inflyttad i, jag ska försöka få lite ordning på mina saker idag så jag kan lämna bort saker som ska till Örebro. Har fått det fina erbjudandet att få mina saker härifrån, som jag inte behöver i sommar, skjutsade till Örebro. Perfekt tycker jag.

Har sovit två nätter i den nya lägenheten. (Det är min kombos lägenhet, och jag bor där nu under den tid som jag har kvar i stan.) Nu bostad innebar nytt område och nya vägar. Alltså. Jag cyklade nästan vilse på vägen till jobbet igår. Till sist vände jag om, tog en annan väg som jag nästan hade koll på, testade att följa efter folk för att på så sätt sedan hamna rätt. Brukar oftast funka på något sätt, även denna gång.

Nu ska jag röra på mig så jag inte somnar. Gäller att hålla mig aktiv och fokuserad idag. :)


Ha en trevlig dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0