Havet

Tog en promenad idag till havet. Fantastiskt att bara sitta där på stranden och kolla ut över vattnet.. och dessutom inte behöva frysa. Väldigt skönt. Blev sugen på bada också.. men det var lite väl kallt för det. Eller, ge mig en bastu så ska jag nog klara det. :)




Började dagen med att fara till kyrkan, en skön gudstjänst. Blev filmad också.. de filmade allt, så det lär nog läggas ut på internet sen.


Har dock bråkat en del med datorn i helgen, annars har det varit en skön helg. Var på stan hela gårdagen, träffade en kompis och tog en fika och hon följde sedan med hem och vi såg på körslaget. Hanna gick vidare, fantastiskt! :)

Om två veckor får jag fara till Örebro.. ska bli fantastiskt skönt, hoppas jag. Ska få träffa massa vänner och gå på bröllop!
Längtar dit som bara den.

Men först måste bröllopet planeras klart, för jag ska vara värd!




Det var så fint vid havet. Lite smådisigt, himmel och hav hade nästan samma färger så de gick ihop i horisonten och man kunde inte direkt avgöra vad som var vad. En bit bort från mig flöt svanar, änder och massa olika fåglar runt i vattnet. Ännu längre bort åkte färjorna förbi på väg mot deras mål, runt omkring mig var det lugnt och tyst. Ibland sprang en hund förbi som var ute och rastade husse och matte. En fin dag vid havet.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0