Trött vecka

Har nog aldrig varit så trött som jag varit denna vecka. Jag har lagt mig mellan 9-10 på kvällarna och ändå varit nära att somna på jobbet. Men till sist kom helgen och jag kan lämna denna arbetsvecka bakom mig.
Det är inte så lätt att arbeta som lärare alltid. En jag pratade med som sa det att kursplanen var ju bara att slopa, första prioritet är att försöka hjälpa dessa elever att bli bra människor...


Efter jobbet tog jag en promenad för att få njuta av solen. Självklart följde kameran med och självklart blev motivet... fåglar. Haha.

Jag känner att nästan varje helg måste jag ta mig en promenad till natur, blir helt galen av all betong här. Höghus efter höghus. Inte lätt att hitta solen heller när alla hus står och skuggar. Så när kameran åker med så blir fokus på fåglarna och träden, eller havet. Ett sätt för mig att lyckas fokusera på naturen.

              


Blev äntligen dags att inviga min väst för detta år.

Så fantastiskt att känna hur solen värmer.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0