Shoppat

Idag slutade jag tidigare, for hem och lämna väskan. Gick sedan till stan. Fast först stannade jag vid operan för att se om min gratisbiljett jag fick när jag flyttade hit gällde för Jesus Christ Superstar, tyvärr gjorde den inte det.. så nu ska jag spana efter annat spännande som de visar där som jag kan kolla på.

Väl inne i stan så shoppade jag. Riktigt härligt var det faktiskt! Länge sen jag var så glad efter en shoppingtur. 5 plagg och ett par örhängen. Det mesta på rea också!
Hittade en fantastisk kjol. Jag fullkomligt älskar den! Det är väl hängslena.. har många vänner som tänker på mig när de ser ett plagg med hängslen. :) Har dessutom en ytterst fin tröja på mig. ;)

När jag gick hem, köpte jag mig en chaillatte (ännu en sak jag älskar) och ringde #Lisa. En trevlig stund. :)

Som ni kanske märker så har denna dag varit rätt bra. Fick veta att jag är ledig på fredag.. och fick sluta tidigare. :)

Nu är det tvn som gäller tillsammans med middagen. Sen kanske det blir lite dans ett tag. Måste öva på dansen.

Imorgon efter jobbet åker jag till Lund för att träffa en härlig vän och ska bli bjuden på middag. Det ska bli skoj!! Då är det dessutom helg för mig!!



Hej och kram!


Kommentarer
Syster

Vad härligt med helg redan på torsdagen. Skulle inte sitta fel, men jag får kämpa ytterligare en dag innan jag får helg. Tack för brevet!

2009-02-18 @ 20:40:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0