Årets mest uppmärksammade förlovning

Jag läser en del tidningar på internet varje dag, det första jag såg idag när jag slog på datorn och skulle kolla läget bland nyheterna var självklart om "Den kungliga förlovningen". Idag ska det hända sägs det. Om det inte blir något sånt så kommer det verkligen bli "det största magplasket i svensk mediehistoria" som en person sa på radion. Eftersom att radion står på så får jag höra om och om igen om detta, kommer det ske idag. Mellan reporterna från anhängarna utanför slottet så spelar de kärlekssånger. Spännande att höra detta, sitter och flinar för mig själv för uppståndelsen.

Kl 14 sägs det att det ska komma besked från slottet och "konseljen" som pågår.


Klockan är 14.00 och beskedet lyder:


Det blir en förlovning mellan Victoria och Daniel berättade de precis på radion.


Grattis.


Bröllop 2010.


Kommentarer
S

Ja, det skulle väl vara nåt att göra en film & lägga ut på Youtube & ordna presskonferens när det är din tur i framtiden? ;-)

2009-02-24 @ 19:36:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0