Två dagar kvar.

Två dagar kvar, sedan börjar allvaret. Eller ja, får se hur stort allvar det blir.

Ska bli skönt att äntligen få ha något att göra på dagarna. Något att fokusera på och arbeta med. Jag ser, för en gångs skull, fram emot att ha läxor. Att kämpa för att lära mig och satsa för att verkligen få ut något bra av detta. Så nu hoppas jag bara det håller i sig. :)

Har haft en vecka i Göteborg hos min käre D. Har vart en skön vecka, som sedan avslutades med en helg i Tyskland. Eller en dag i Tyskland och två nätter på färja. For dit med hans föräldrar, och såg oss omkring i Kiel och Laboe.

Nu sitter jag ensam för han har börjat jobbet och jag far vidare imorgon. Men jag har vad jag gör. Ska bara ta tag i det också. Jag ska trotsa backen och ta mig en promenad till affären. Sedan, när allt är fixat blir det en lugn och skön kväll med tjejfilm.


Det ska bli ett spännande år detta. Min första fd kombo flyttar till Karlskoga så vi blir nästan grannar, ska bli kul att få ha henne så nära. Jag återvänder till joybells, Immanuel och alla vänner som finns kvar i den där staden. Det blir ett år av minnen, men också en start på något nytt.

Jag väntar och ser vad året har att bjuda på. Jag tror det kommer bli bra!


Tack och adjö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0