Halv dag

For hem efter lunch idag. Har blivit förkyld. Tänkte se till att inte jobba ihjäl mig denna gång så jag passade på att fara hem och vila upp mig. Såg lite tv, sova lite i soffan när Emy försökte adressändra.

Blev en lugn eftermiddag/kväll. Skönt det. Hade ett långt samtal med mamma och pappa om jobb, försäkringar och annat som måste ingå i det vuxna livet. Efter det gjorde jag det enda rätta.

Jag fyllde badkaret med varmt härligt vatten, tog mig ett bad medan Frank Sinatra sjöng på för fullt i bakgrunden. Skönt att ta en lugn stund och bara vara, inte tänka, inte göra något... utan bara ligga där och höra Franks sköna stämma.

Sitter nu med ett glas te och är på väg mot sängen. Måste upp imorgon och fara till jobbet.. har ett möte jag måste gå på.


Just ja. Jag fick mig en ny vän igår, för bara 500kr. Svarta faran. Han får mig komma till jobbet på bara tio minuter istället för 30 min. Man måste ju se till att krama ur all extra sovmorgon man kan få. Det är en spännande cykel som ger ifrån sig spännande ljud när man vingligt trampar fram på de smala cykelvägarna som finns här och var. Men han är en pärla. :)
Stoppar in en bild på honom nån dag snart också..


På tal om ingenting. Min kära "vän" Martin Stenmarck har gjort en ny singel, genom ett samarbete med Scandic kom denna till. Kolla in det!!



Kommentarer
Ma

Har du laddat ner låten som ringsingnal?

2008-10-23 @ 08:59:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0