Dag två

En dag med massvis med timmar och ingen aning om vad jag ska göra.

Har presenterat mig för vissa klasser och fixat nyckel till ungdomsrummet. Annars har jag gått omkring, suttit på min stol i arbetsrummet och försökt komma på något att göra, gått omkring lite mer, kanske presenterat mig för några till, pratat med några lärare och till sist så lyckades jag fånga rektorn en liten stund med.


Chansade och gick iväg och köpte lunch, visste inte ens när jag hade lunch. Var en riktigt tung dag till och från. Försökte verkligen att njuta av de få toppar som dagen innebar. Som när de jag delar arbetsrummet med snackade med mig, skämtade och så, eller när någon av eleverna hälsade på mig..


Timmarna har blivit räknade många gånger. Jag har skrivit samma saker om och om igen i min anteckningsbok, för att det ska se ut som att jag har något att göra. Har räknat klasser, lärare, försökt förstå mig på deras klassystem, vem som är vem osv.


Imorgon är sista dagen för denna vecka, kommer nog bli en till dag med alldeles för många timmar, trots att jag ägnade sista timmarna idag åt att göra en lista på saker jag ska fixa imorgon. Fanns inte så mycket att skriva, så jag fyllde i det jag skrivit noggrant, mycket noggrant. :)


Till sist så var dagen slut, jag kunde gå hem. Sitter nu här med rejäl huvudvärk och tröttare än tröttast.


Vet inte vad som händer ikväll, men om jag känner mina för närvarande kombos så kommer det inte bli en alltför tidig kväll. Igår blev det spel och häng till halv 12... jaja. Sånt man får ta när man befinner sig mitt i ungdomens ljuva dagar.


Det var min dag.



Just ja. En sak till. Jag och Emy tacka ja till en lägenhet igår, i andra hand i ett år från och med mitten av oktober. Ska bli riktigt kul att få flytta dit!! Mysig lägenhet, en 2,5:a, så vi får lösa vem som ska bo vart, men det blir nog bra. Ska bli kul att få bo med Emy!


Tack och hej.



Kommentarer
Den bästa;)

Grattis till lägenheten tönt!!!

2008-10-02 @ 19:58:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0