Den långa veckan är över!

Än en gång var det helg.
Det har varit en lång och tung vecka. Vet inte om det beror på att det var första veckan efter lovet, eller vad som var problemet, men det har aldrig varit tyngre att gå upp till jobbet tidigare än det var denna vecka.
Men veckan avslutades bra så jag är laddad inför en skön helg. Igår eftermiddag fick jag vara provvakt, matteprov var det dessutom. Var väldigt glad att jag slapp göra provet för jag hade nog inte ens fått ett poäng rätt insåg jag när jag läste provet. Idag har jag varit med på lektioner både på förmiddagen och lite grann på eftermiddagen. Det är så spännande att vara med i klassen... men jag känner mig ofta lika oförstående som de gör, om inte mer ibland. Så när de ber mig om hjälp så är det inte alltid så lätt, men jag försöker. Ibland går det, andra gånger inte.

I tisdagskväll så for jag och Emy in till stan och träffade Fia som var här på besök med sin fästman. Vi såg då till så hon fick en liten möhippa. Köpte lite fula kläder åt henne och så fick hon vara lite modell plus att hon fick samla kramar på stan. Men jag må då säga att killarna i denna stad är inte särskilt kramvilliga av sig. Det var inte alltid så lätt för henne att få sig en kram. Men jag tror det blev en rätt lyckad kväll ändå. :)


Arbetsveckan är över och nu börjar helgen. Jag tror jag tar och inleder den med en stund framför tvn. Planen var att dra till IKEA, men det känns som att vi skippar det. Får bli en annan dag.

Tack och hej, leverpastej.


En av bilderna från en liten fotosession vi hade på golvet en kväll... :)


Kommentarer
Elin

Åhh så söt :D Blev en fin bild :)

2008-11-09 @ 01:07:01
Lisa

Jättefint kort emma, men inte så konstigt när du är modellen!!

2008-11-11 @ 06:43:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0