Celebrationday

Jag tror att man måste fira. En gång per år fyller man år och kan då fira och firas. Men en gång per år, nej det tror jag inte räcker.

Jag brukar fira lite nu och då. En gång i veckan, en gång i månaden. Tja, när jag känner att jag måste fira så firar jag.

Idag firade jag. Jag firade att det var torsdag helt enkelt och att jag skulle ha en bra kväll. Kvällen innan helg. Jag firade med att köpa hem sushi. Dagen till ära så hade jag dessutom fått en "Välkommen till Malmö"-rabatt på ett sushiställe 5 minuter härifrån. Det var 50% rabatt så jag gick och handlade såklart.

Åt middagen framför tvn med en dvd med Robert Gustavsson sketcher spelandes för mig.

En skön kväll. Nu ska jag iväg och träffa Emy på jobbet. Skulle egentligen ha farit och kollat på en improvisationsteater, men jag insåg att jag inte skulle hitta. Inte ens eniro kunde hitta en vägbeskrivning, så jag far och gör Emy sällskap istället.


En dag kvar, sen är det äntligen helg!!!


Glöm inte att fira! :)


Kommentarer
Syster

Att fira är bra, vi brukar också hitta på mer eller mindre vettiga anledningar till att fira ibland.

2008-11-14 @ 21:26:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0