Rent hem

Idag kom svärmor förbi och tog lillbebisen på promenad en timme så jag skulle få städa.

Tänk så snabb och effektiv man blivit sen man fick barn.

Dammsög, torkade golv och städade badrummet (torkade golvet för hand för att komma åt ytor som samlar mycket damm!)

När svärmor kom tillbaka stod jag ute och dammade mattor för fullt, sen var jag färdig.

Tur det för hon kom med en vrålhungrig unge.

Nyss blev jag även inspirerad av en kär vän och skurade ur ugnen lite. Med fokus på glaset i luckan.

Nu ni, mor och far.
Nu är det rent hem tills ni kommer!

---
Titta så rent det blev.

Före och efter.



Kommentarer
Anonym

Wow, bra jobbigt! Vilken härlig känsla man brukar få efter en sån städning! :-)

2013-03-27 @ 17:05:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0