Ryggskott, storstädning och tabletter.

Denna vecka har varit en sån där vecka man helst vill glömma.
Efter ett antal veckors illamående trodde jag äntligen att det skulle släppa. Istället tog kroppen motsatta beslut. Det blev värre. Jag har sprungit till toaletten ett flertal gånger under veckan. Tack och lov har mannen varit hemma och kunnat ta hand om de mest illaluktande projekten...

Idag har jag äntligen fått till det med medicineringen mot detta symptom på att något växer inom mig, och mår mycket bättre. Men självklart satsar jag på ryggskott då. Lagom till att mannen åkt till jobbet.

Det blev inte direkt bättre av storstädning på jobbet, men det känns att man lever. Helgen var planerad för storstädning hemma, får se hur det går.

Men tack vare att jag slipper illamåendet idag så är humöret mycket bättre, inte ens "lite" ryggskott kan förstöra humöret för mig idag. 

Så här ser jag ut nuförtiden..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0