Märkligt

Skrev ett långt inlägg till det med rubriken "uttråkad". Men rubriken sa ju allt ändå, så det är väl inte hela världen.

När jag inte är så trött att jag blir uttråkad så håller jag på med ett projekt. En liten hylla kan man kalla det. Ett steg närmare för var dag som går. Kan bli hur som helst. Hoppas på bra för då kommer jag ha mycket nytta av det!

Annars rullar dagarna på. Har två veckor kvar av min mammaledighet! Märkligt och blandade känslor.
Lilltösen och hennes far kommer nog ha riktigt skoj ihop, det är jag som kommer sakna dem.. :)

Nu blir det kvällsfika innan jag avslutar denna dag. Jag köpte hem Oboy här om dagen då det varit slut ett tag. Första glaset jag drack var jag så glad över att jag nästan hoppade. Då vet man att man älskar drycken. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0