Möblerat om

Idag har jag jobbat hårt, med musklerna! Jag har slitit, svettats och haft så otroligt kul! Fått massa energi att busa med dottern i pauserna.

Vi har mycket framför oss. Om knappt två veckor kommer föräldrarna ner och ska hjälpa oss att sätta upp en vägg i köket. Dottern ska få ett eget rum. Men då måste köket tömmas och för att det ska gå så måste möblera flyttas runt i vardagsrummet.

Jag älskar att organisera och fixa och dona hemma. Tanken var egentligen att jag skulle vänta tills maken var hemma och vi skulle ta en dag och fixa allt tillsammans, men jag klarade inte av väntan och fick klartecken från honom.

Dagen har flutit på bra, när det dykt upp problem så har jag hittat en lösning på annat håll.

Nu blir det mer tid över till att fixa andra saker den dagen vi ska förbereda inför föräldrarnas ankomst.

Så nu sitter jag skönt i soffan och känner mig riktigt nöjd med mig själv!

Så här ser det ut nu, tyvärr blev det inga bilder hur det såg ut innan så ni får gissa om ni inte vet. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0