Sommarklassiker

Det är en speciell företeelse detta med Allsång på Skansen. Även om det spöregnar så samlas massvis med folk för att sjunga allsång tillsammans (och se en och en annan artist). De sjunger sånger från igår till 1800-1900talet.

Jag fullkomligt älskar det!
Allsång på Skansen är det sommarprogram som får mig sprudlande glad! Det är bara så skön och härlig stämning och mysig musik!
Allt från psalmer och lovsång till rock och dansband. Något för alla. :)


Igår avslutade jag ett projekt. När jag jobbat tidigare år så har ett av mina största problem varit att jag aldrig haft någonstans att stoppa mobil och nycklar när jag lämnade köket. Eftersom jag behövde bägge händer så kunde det ställa till en del problem.
Så jag har nu sytt en magväska. Ryms mobil, plus att jag ska köpa en nyckeljojo så nycklarna är lätta att få tag på.. :)

Så här ser den ut.



Kommentarer
miriam

satt och såg på första allsången med Siri, norskan som bodde här tidigare...hon förstod inte riktigt poängen med det hela...särskilt inte den biten då de går runt till publiken med micken...

2013-08-02 @ 00:25:41
URL: http://mirred.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0