Superwoman rise again.

Idag har varit en riktig "Superwoman" dag. Min kollega har varit sjuk hela veckan vilket inneburit en hel del mer jobb för mig. Men jag är glad för henne att hon blev sjuk nu och inte på semestern..

I alla fall. Mycket att göra, hinner inte sitta något. Så idag städade jag 6 st klassrum på mindre än en halvtimme! Det ni! Hann även med mycket mer städning under dagen, hämta dottern, cykla 5 km hem, leka, potträna, laga mat, leka mer, fixa kvällsfika och natta.

Lite trött nu kan man säga. Hon väcker mig dessutom mellan 5 och halv 6 på mornarna.. Men av någon anledning så har vi varit glada och snälla med varandra idag, tidigare dagar har det var mycket gnäll och bråk från den lilla...



Så det är dags att knyta sig nu. En dag till på denna arbetsvecka.

Godnatt!

Skickar med en bild på ett av dotterns pyssel som hon gjort på förskolan idag.
 




Kommentarer
Syster

Hihi, vilken tjusig gubbe! ;-)

2014-06-18 @ 22:38:50
URL: http://saraspyssel.blogspot.com
P

Arbetsmyra!

2014-06-29 @ 18:35:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0